(Weekly Idol EP.315) WANNA ONE Member’s Thigh Sweep Dance [잔망X섹시 허벅지 쓸기 댄스]


100 thoughts on “(Weekly Idol EP.315) WANNA ONE Member’s Thigh Sweep Dance [잔망X섹시 허벅지 쓸기 댄스]

  1. ik im late but i randomly found this vid and i was wondering what song this is? im not a wanna one stan so im sorry if the answer is rlly obvious aksksjdjj

  2. i was sleeping with my cat then I suddenly Notice that YT is still On .. but THE WAY I SAW HE TOUCHED HIS… THANKS LOVELY PHONE :3333

  3. I am just new to Wanna One (yep I am so late) and I am choosing my bias among these three guys: Minhyun, Daniel and Seongwoo. Welp, I guess after watching this video, I know who my real bias is. LOL. Seongwoo, that double thigh touching got me. OMG. HAHAHA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *